segunda-feira, 13 de julho de 2009

FELIZ DIA ROCK IN ROLL


Love me tender,
love me sweet,
never let me go.
You have made my life complete,
and I love you so.
Love me tender,
love me true,
all my dreams fulfilled.
For my darlin'
I love you,
and I always will.
Love me tender,
love me long,
take me to your heart.
For it's there that I belong,
and we'll never part.
Love me tender,
love me true,
all my dreams fulfilled.
For my darlin' I love you,
and I always will.
..................
When the clock
strikes twelve we'll cool off then,
Start rockin' 'round the clock again
We're gonna rock around the clock tonight,
We're gonna rock, rock, rock, 'till broad daylight,
We're gonna rock around the clock tonight!

3 comentários:

Andrea disse...

Lisa ,qdo eu era criança assistia tantos filmes do Elvis na sessão da tarde ..rs uma delicia ..
beijos e ótima semana pra vc

Mônica disse...

Eu tinha uma predileção por ele.
Gosto de filmes de tanto assistir na seção da tarde.
Com carinho Monica

Elisa no blog disse...

Lisa,
Eu também adoro essa música.
Meu filho aprendeu na escola na aula de música sem letra e com outro nome. Vc conhece outro nome?
beijos,
Elisa